Reklamasjon

Hvordan reklamerer jeg på et produkt?

Det er viktig for oss at du er fornøyd med produktene våre. Vi etterstreber å levere kvalitetsprodukter uten feil og mangler, men skulle det forekomme, vil vi at du sier fra. Hvis du oppdager en feil eller mangel ved din forsendelse, send oss en e-post til kundeservice@elements.as med en grundig beskrivelse av hva som er galt, gjerne med bilder om det er naturlig. Vi løser saken så raskt som mulig sammen med deg.


Hva koster det dersom produktet må sendes inn i en reklamasjonssak?

Det er kostnadsfritt å returnere et produkt i en servicesak. Kundeservice vil sende deg en postlapp for retur. Dersom varen viser seg å ikke ha noen feil/mangler, må du selv dekke fraktkostnader.


Hvor lang tid tar det før reklamasjonen min blir behandlet?

Behandlingstid varierer fra sak til sak, avhengig av hva som er feil. Vi prøver å løse saken så raskt som mulig, men normalt kan en reklamasjon ta 2-3 uker. Du blir løpende informert om framgangen.

Hva er fristen for å reklamere?

Vi har 5 års reklamasjonsrett på alle våre produkter. Garantien og reklamasjonen dekker ikke normal slitasje, elde, uhell under bruk, bruks- eller vaskefeil.

 

© 2019 - Norges Røde Kors